MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

پست صد و یازدهم

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ق.ظ

خودمم نمی‌دونم چه جوری به این همه  پست رسیدم ! یادمه اوایل کلی فکر می‌کردم که داخل وبلاگم‌چی بنویسم ، اما الان این وبلاگ مثل اون دوستی شده که دیگه هرجی دلم بخواد جلوش می‌گم ! راستشو بخواین دوست ندارم عنوانی برای پستام بذارم که بقیه رو جلب کنم به وبلاگم . در عین حال که دوست دارم پست هامو بخونن، دوست ندارم کسی جدید بیاد و بخونشون ! کلا یه کرم عجیبی دارم .

یادتونه بهتون گفتم افتادم داخل  مرداب  عسل؟ فکر کنم کم کم دارم از داخلش در میام . هنوزم کلی عسل جسبیده بهم و کلی چسبناکم و باید حواسم حسابی جمع باشه که به کجا ها دست می‌زنم ! راستشو بخواین مرداب مردابه ! در هر صورت شما رو غرق می‌کنه و شما زندگی‌تون رو از دست میدین ! و اون موقع که دارین غرق میشین و دست و می‌زنین نه تنها دیگه شیرینی عسل یادتون می‌ره بلکه حتی احتمالش هم هست که تا آخر عمر از عسل متنفر بشین ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی