MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

قوی تر از همیشه

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ق.ظ

اکه بخوام بگم چند هفته گذشت چه طور گذشت ، باید بگم به تنها کسی که هیچوقت فکرشو نمیکردم ، گفتم که دیگه هیچوقت نمی‌خوام ببینمت یا باهات حرف بزنم یا حتی ازت خبری داشته باشم . تصمیمش رو یک طرفه گرفتم و فکر کردم اونم حق داره بدونه واسه همین بهش گفتم و راستش با گفتنش احساس کردم یه بار ۱۲۰ کیلویی رو از روی گلوم برداشتم .از اون روز تاحالا ، بعد از یه مدت خیلی خیلی طولانی ، احساس قوی بودم میکنم . احساس بالاخره برای یک بار هم که شده جرئتش رو داشتم که تصمیم درست رو بگیرم . البته که هنوز همه چی درست نشده ولی اینکه احساس میکنم در مسیر درستی قرار دارم احساس آرامش بهشم میده . بعد مدت ها احساس میکنم دوستای خوبی کنارم دارم . دیگه از روابط سمی خبری نیست دارم قدمای مثبتی بر‌میدارم . خلاصه که به طرز عجیبی ، همه چی داره درست پیش میره .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۶
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی