MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

چرا وبلاگ ؟

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

بگذارید در اولین نوشته ام برایتان بگویم که چگونه کار منی که نوشتن همیشه برایم از سخت ترین کار ها بود اکنون به وبلاگ نویسی رسیده است. همیشه نیاز داشته ام که چیزی در ذهنم داشته باشم که بتوانم ذهنم را درگیرش کنم و شب و روز به آن فکر کنم. البته تازگی به این موضوع پی برده ام و قبلا این اتفاق همیشه به صورت ناخودآگاه رخ میداد. چیز های زیادی بوده اند که برای مدتی ذهن من را به شدت درگیر کرده اند ، مانند بازی ها ، انیمه و مانگا ، دین و مذهب ، فیلم و باشگاه و بسیاری چیزی های دیگر که برای مدت خاصی مدام در حال فکر کردن به آن ها بوده ام. برای مدتی بسیار در ذهنم پر رنگ بوده اند اما با گذشت زمان اهمیت آن ها برایم کمتر و کمتر شده. بعضی هایشان که دیگر اصلا برایم مهم نیستند اما بعضی هایشان بعد از گذشت مدت ها همچنان برایم جذاب هستند و ذهنم را بسیار درگیر می‌کنند .اما بوده اند زمان هایی که ذهنم کاملا خالی بوده است ، آن موقع است که تبدیل به آدمی بداخلاق و بی حوصله می شوم ، ذهنم به بیراهه می‌رود و پوچی دنیا بر من غلبه می‌کند! فکر کنم با همین توضیحات بتوانید حدس بزنید که احتمالا یه روز که بسیار بی حوصله بودم ، از روی ناچاری شروع به نوشتن کردم و نوشتن را بسیار جالب و سرگرم‌کننده یافتم. چند هفته پیش که برای اولین بار چیزی نوشتم ، تا ساعتی از بعد احساش آرامش خاصی می‌کردم . همان موقع بود که این فکر به ذهنم رسید که اگر نوشتن می‌تواند اینقدر آرامش بخش و لذت بخش باشد ، چرا نباید به این کار ادامه بدهم ؟
البته این که چرا در اوج بی‌کاری و بی‌حوصلگی ذهنم به سمت نوشتن و نه هر کار دیگری رفت هم دلیل دارد(؟) . بگذارید از تجربه چند هفتگی ام در نوشتن برایتان بگویم .اولین چیزی که فهمیدم این بود که هرکس چه حسی به نوشته هایش دارد و نوشته ها تا چه حد می‌توانند آینه ی ناخودآگاه من باشند. دومین چیزی که فهمیدم این بود هرگز سعی نکنم مطالبم را برای کسی بخوانم و از آن ها نظر بخواهم. سومین چیزی هم که فهمیدم این بود که هرگز به کسی نگویم فلان متن و نوشته ات را دوستش نداشتم .
و اینکه امید‌وارم بدانید برای کسی که هیچ‌وقت هیچ متن یا نوشته ای از خودش ننوشته ، داشتن غلط املایی و نگارشی عادی است. فکر کنم‌همین قدر برای پست اول کافی باشد ، بعدا باز هم برایتان از خودم می‌گویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
محمد ابراهیمی

نظرات  (۱)

سلام
من میخواستم بهت بگم
حالا که داری مینویسی توقع نداشته باش حتما برای نوشته هات نظر بزارن
اما ی خورده جلوتر همین متنو خوندم دیدم خودت فهمیدی .
اگه  منتظر  نظر دیگران بشی   دیگه نوشتن آدمو اروم نمیکنه
ی چیز آزار دهنده میشه  
پاسخ:
بله خودم هم به این نتیجه رسیدم نظرات دیگران بیشتر اوقات آزار دهندست ، اما اگه آدم چند تا  کامنت با محتوا مثل کامنت شما دریافت کنه خیلی هم بد نیست 
و اینکه ممنون بابت نظرتون !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی