MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

سرمایه گذاری احساسی

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ق.ظ

می‌خوام بگم من قمار باز فوق العاده بدیم ! هروقت تو هر بازی ای شرکت کردم که توش نوعی از قمار بوده بدحور شکست خوردم ! طبیعتا بازی هایی رو بردم اما همیشه آخرش برگشتم به خونه ی اول . اگه دارید میگید من آدم بدشانسی ام نه اینطور نیست . من فقط آدم کله شقی ام . همیشه به خودم گفتم من آدم ریسک پذیری ام و از دل به دریا زدن نمی‌ترسم . خب قاعدیا خیلی اوقات هم شکست خوردم . ربطش به قمار اینه که من به یه قاعده اعتقاد دارم . یا همه یا هیچ ! هروقت می‌خوام شرط ببندم یا مطمئنم که میبرم و هر چی که دارم رو رو نی‌کنم و یا فکر می‌کنم می‌بازم و هیچی رو نمی‌کنم . اگه ببرم خب خیلی گیرم میاد ، اگه ببازم هم هیچی . اما مسئله اینه همیشه  همه چی اون طوری که فکر می‌کنید پیش نمیره ! گاهی اوقات بازی برده رو می‌بازید و بوم ! هرجی داشتید ، هر جقدر برده بودید ، هر جقدر سرمایه روی هم جمع کرده بودید طی برد های مختلف با یه باخت از بین می‌ره و شما برمی‌گردید سر خونه اول . دقیقا همینقدر احمقم ، وارد یه بازی احمقانه‌ی زندگی می‌شم و همه احساساتی که دارم و ندارم رو روش شرط می‌‌بندم  . شاید به یه چند تا برد داشته باشم اما همیشه اخرش با شکست با چونه می‌خورم زمین و دوباره از اول ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی