MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

مشت زندگی

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ق.ظ

این پست هیچ حرفی برای گفتن نداره اگه وقتتوت براتون ارزش منده توصیه می‌کنم حرومش نکنین . راستشو بخواید نمی‌دونم چه زری می‌خوام بزنم . جا داره دوباره تشکری بکنم از این وبلاگ عزیز که همیشه گوش شنوا و سنگ صبور من بوده . امیدوارم یه روزی حداقل تو خوابم زتده بشی و ببینمت تا بتونم بغلت کنم و ازت تشکر کنم ! احتمالا تو با خودت فکر می‌کنی تو فقط یه وبلاگ سوت و کور بودی و داشتی کارتو انجام می‌دادی اما تو برای من مثل اون الکلی می‌مونی که روی زخم می‌ریزن ! درسته می‌سوزنه ولی از عفونت جلوگیری می‌کنه . 

می‌دونید حس آنتوان گریزمان بازیکن بارسا رو دارم . بازکنی که وقتی اومد بارسا ، از همون اولش حرف و حدیث های بسیاری داشت . خیلی ها می گفتن نباید بیاد اما با مبلغ خیلی زیادی اومد و حتی تو یه مصاحبه گفت که شبا خواب می‌دیدن که با مسی و سوآرز بازی کنم ‌. عزمش رو جزم کرده بود که به دنیا ثابت کنه که اشتباه می‌کنه که گفتن نباید بیاد . بازی اولش تو بارسا فوق العاده بود و دو گل زد . اما بعدش همه چی رو به زوال رفت . کم کم همه زوم کردن روی گریزمان که یه خرید گرون ناموفق بوده و اصلا بدرد نمی‌خوره . با اینکه گاهی اوقات گریزمان دوباره می‌درخشید اما کم کم به همه ثابت شد گریزمان به درد بارسا نمی‌خوره . حتی یکی مثل که دوستش دارم بابات تلاشی که مس‌کنه ددستش دارم نه بازی که به تیم ارائه میده ! 

خب چرا دارم اینو می‌گم؟ می‌خوام بگم احتمالا بیشتر ما جای گریزمان بودیم تو زندگی‌مون . اینکه یه شانس بزرگ گیرمون بیاد . همه بگن نمی‌تونی اما تو تمام تلاشتو بکنی که به همه ثابت کنی اشتباه می‌‌کنن . اولش به بقیه توجهی نمی‌کنی . اما در نهایت ، هر جقدر تلاش کنی ، هر چقدر وقت بذاری و بدویی و زحمت بکشی ، زندگی با مشت می‌زنه تو صورتت و میگه نه ! تو قرار نیست به جیزی که اینقدر بد می‌خواستیش برسی ! و دردناک ترین نقطه ی داستات گریزمات اینجاست که کم کم خودت هم تسلیم می‌شی و حقیقت رو می‌پذیری ! ای کاش زندگی مثل اون فیلمی و انسمه ای بود که وقتی بهش می‌گن نمیشه آینده رو تغیر داد ، طرف بگه می‌تونم و واقعا هم این کار رو می‌کنه ! 

اسم این پدیده رو گذاشتم مشت زتدگی . وقتایی که فکر می‌کنی یه اتفاق خوبی قرار بیوفته و تمام تلاشتو واسش می‌کنی اما خب زندگی با مشت می‌زنه تو صورتت ! یا شایدم با لگد می‌زنه تو تخمات که اینقدر درد داره نمی‌دونم . خلاصه اینکه به قول بابام یه ورزشکار همیشه گاردش بالاست . همیشه گاردتونو بالا بگیرید که مشت زندگی جاش بد می‌مونه ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۸
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی