MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

احساسِ ابرازات

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ق.ظ

یادته بهتون گفتم یه زخمی دارم‌که بهش وابسته شدم ؟ راستش اینقدر‌ که موند رو دست راستم ، دیگه فکر‌نکنم‌نیازی باشه که خودم بازش‌کنم . چند وقتیه که چرک‌کرده ، و مدام در حال خون‌ریزیه و شدیدا هم درد می‌کنه . دارم‌به این فکر می کنم شاید از اول باید بهش بی توجهی می کردم تا خودش خوب بشه ، اما دیگه کار از کار‌گذشته . هر سری که بازش می‌کردم ، می دونستم که دردش هر‌چقدر هم که زیاد باشه ، موقتیه و بالاخره بعد چند روز تحمل کردن قابل‌ تحمل میشه . اما الان که دیگه مدام درد می کنه . دردی که واقعا کلافم‌کرده . این که نمی دونم‌کی قراره دوباره خوب بشه ، یا اینکه با این وضع عفونت اصلا قرار هست خوب بشه یا نه ، تحمل دردش‌رو غیر‌ممکن می کنه . دارم‌به این‌فکر میکنم شاید واقعا تنها راهش اینه دستم رو کلا قطع کنم . البته از اونجایی که راست دست هستم خیلی واسم سخت خواهد بود که با دست چپم این کارو بکنم. احتمالا خیلی کج و کهله و ناجور میشه ، و از اونجایی که  دیگه کل  دست راستم درد می کنه قطع کردنش خیلی دردناک تر میشه . البته از اوجایی که این مدت خون زیادی ازم رفته ، شایدم نتونم خون ریزی رو دووم بیارم و کارم تموم بشه . اما فکر نکنم زیاد مرگ دردناکی باشه . احتمالا کم کم چشمام سیاهی میره و بدنم بی حس میشه . بعد آروم دراز می کشم رو زمین و در حالی که سرم داره گیج میره آروم آروم چشمامو می بندم . و به این فکر می کنم اشتباه از خودم بود ، یا جفای روزگار بود ؟

هر چند روز یه بار این موقع ها از شب ، معمولا یه حالتی بهم دست می ده که اسمشو گذاشتم پریود احساسی . به این صورت که‌همه ی افکار‌پریشون بهم حمله می کنن . و البته منم جلوشون هیچ مقاومتی نشون نمیدم .منم هیچ مقاومتی نشون نمی دم و خیلی راحت خودمو درگیرشون می کنم.  همه ی شکست هایی که تاحالا خوردم یادم میاد و خودمو از بازنده ترین های دنیا می بینم . حتی‌گاهی اوقات تا بغض‌کردن هم‌پیش میرم . میرم تو گوگل دنبال جملاتی قصاری که مناسب حالمم می گردم ، جملات آدم هایی که اونا‌هم‌مثل من خودشون رو مفلوک می دیدند. بعضی موقع ها هم میرم تو‌یوتیوب و دنبال try not to cry challenge  میگردم. یادمه یه بار داشتم یه بازی پروفشنال دوتا۲* نگاه می کردم که گزارشگر  بازی گفت اگه احساس کنی جدا از آیتم هایی که داری به یه آیتم دیگه نیاز داری تا بتونی کاری‌کنی ، اون‌موقع‌ست که می فهمی تیم حریف از شما جلو تره . و اما اگه‌احساس کنی که به دوتا آیتم نیاز داری که بتونی کار‌ی کنی ، اون موقع‌‌ست که دیگه باید بدونی بازی رو باختی ! راستیتش وقتی به خودم نگاه می کنم تو خیلی چیزا دوتا آیتم عقبم . در واقع اگه شرایط موجود همه گی درست پیش برن و همه چی به طور معجزه آسایی خوب پیش بره ، بازم کافی نیست :))
یادتونه بهتون‌گفتم بلد نیستم بنویسم ؟ الان‌دارم‌میفهمم . اینکه بلد نیستم‌داستان ، شعر ، یه متن قشنگ یا اینجور چیزایی بنویسم اما می تونم بدون تفکر قبلی شروع به نوشتن‌کنم و دست پا شکسته احساساتمو بنویسم . ترم‌پیش استاد ادبیاتمون مارو مجبور‌کرد که یه شعر بنویسیم . چند تا کلمه داد و گفت‌یه شعری بنویسن‌این‌کلمه ها توش باشن .ماهم به هر بدبختی یود نوشتیم و جلسه بعد واسش بردیم و دونه دونه شعر هارو مای تخته نوشتیم و بلند خوندیم . با داغون بودن شعر ها کاری ندارم ، چیزی که می خوام‌بگم اینه که یادمه اون روز استاد بهمون‌گفت بچه ها فکر‌نکنین این شعر هایی که نوشتین یه‌مشت چرت و پرته ، بلکه این شعر‌ها می تونن نشون دهنده ی تفکرات ، احساسات و حتی ناخوآگاه شما باشم و‌اگه‌از‌من می شنوید شعراتو واسه خودتون نگه دارید و در آینه دوباره واسه خودتون بخونیدشون .خب الان منم دارم‌همین کار رو می کنم ، احساساتمو می نویسم .و این حس خوبی میده بهم . بهتون‌گفتم این وبلاگ مثل دوست شده واسم . می خوام‌بگم اینه که الان دارم به جای یه دوست واقعی با وبلاگم حرف میزنم  ، تقصیر خودمه یا جفای روزگار؟ اصلا مگه اینکار چه بدی داره  که همچین سوالی می‌پرسم ؟ 

دوتا۲: یه بازی آنلاین که دوتا تیم پنج نفره با هم مسابقه میدن . یکی از قابلیت هایی که بازی داره اینه که با پول هات آیتم می خری و هیرو ی شما قوی تر میشه .

پ.ن: از اونجایی که این پست در‌ناراحتی‌نوشته شده ، زیاد جدی‌نگیرید !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی