MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

های!

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۱۱ ق.ظ

چند روزیه که ساعت ۷ و ۸ صبح می‌خوابم ! امشب ساعت ۱۱:۳۰ بود و تو تختم دراز کشیده بودم که احساس خوا الودگی کردم ، گفتم بگیرم بخوابم و سر صبخ بیدار میشم و بزنامه ی خوابم هم درس میشه . می‌دونید چی شد؟ خوابیدم و یک ساعت بعدش شاید و شنگول بیدار شدم ! از اون موقع همش‌میگم پا شم یه کاری کنم از یه طرفی میگم نه الان میخوابم ! از ساعت نزدیک ۱:۳۰ تا الان تو تاریکی اتاقم رو تخت دراز کشیدم . می‌خوام بگم منی که خیلی بی حوصله‌م امشب و هر وقت نمی‌تونم بخوابم خیلی عصبی میشم ، امشب فشار روانی خیلی رو مخی رو‌امشب تحمل کردم. از اون بدتر این بود که حتی ۱ نفر رو هم نتونستم پیدا کنم که باهاش حرف بزنم و وقت رو‌بگذرونم ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۰
محمد ابراهیمی

نظرات  (۱)

کانون خرد ماندگار ایران | پی دی اف کنکور | پی دی اف روانشناسی | پی دی اف مذهبی | پی دی اف اجتماعی | پی دی اف ورزشی | پی دی اف دانشگاهی | پی دی اف دانش آموزی | پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم


پی دی اف رمان | پی دی اف کودکان | پی دی اف تکنولوژی | پی دی اف تجربه | پی دی اف گردشگری | پی دی اف خودرو | پی دی اف زناشویی | پی دی اف آموزشی | پی دی اف هنر | پی دی اف سالمندان


پی دی اف گیاهان | پی دی اف غذا | پی دی اف لاغری | پی دی اف انگیزشی | پی دی اف زیبایی | پی دی اف اختراع | پی دی اف تبلیغات | پی دی اف حیوانات | پی دی اف استخدام | بخش روغن های گیاهی


پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم | پی دی اف درمانی | بهترین و زیباترین قالب وبلاگ | پی دی اف دیلدو | کلینیک کاشت مو تهران | معرفی سنگ نما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی