MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

ننگ

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ
اینطور که به نظر می رسه ، جای زخمی‌که پشت آدم باشه نشون بزدلیه و مایه ی ننگ یه جنگجوعه ! چون نشون می ده که در حال فرار کردن و پشت کردن به نبرد این‌زخم هارو برداشته . البته اشتباه نکنید ، فکر نکنید می خوام بگم من همونیم که هیچ زخمی پشتش نیست و خیلی خفنه ! نه . من‌اونم که چند تا زخم از نبرد های عادلانه دارم . اما بیشتر‌موقع ها با خودم‌می‌گم حریفم ارزش کوفی رو نداره که باهاش وارد جنگ بشم . پشت می‌کنم‌بهش که برم‌که یهو طرف از پشت سر حمله می‌کنه و یه زخم می زنه به پشتم . منم تو راهی می مونم که این زخمی که برداشتم ، واقعا از روی ترس جنگیدن با دشمن بود یا واقعا اون بی ارزش بود و لایق مبارزه نبود ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی