MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

DELETED

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ق.ظ

به طرز عجیبی احساس تنفر بهم‌دست داده ، نسبت به همه‌چیزایی‌که تاحالا نوشتم . نه محتوایی دارن نه قشنگی . هیچ . جمله ها به ساده ترین صورت ممکن نوشته شدن ، و متن هایی که همشون راجب خودم هستم . و غالبا هم وقتایی که حالم بد بوده نوشتمشون . دارم واقعا به حرف اون استاد ادبیاتم می رسم که می گفت فکر نکنید این نوشته ها یه مشت کاغذ پاره ان و می تونن عمق ناخودآگاه شما رو نشون بدن . به وبلاگم گه نگاه می کنم ، خودمو می تونم ببینم . طرز حرف زدنم که خیلی موقع ها سعی می کنم هر طور شده ادب رو رعایت کنم . جملانی که  خیلی بعضی موقع ها نامفهموم اما ساده هستن . بعضا زور می زنم جملات قلمبه سلمبه ای از خودم در کنم . که اونا هم معمولا یه ترکیب خیلی ناجور و زشت در میان .و عنوان هایی که بعضی موقع ها ربطی به متن ندارن . یادمه چند روز پیش تولد یه سالگرد فوت برتراند راسل بود و یه ویدئو ازش دیدم که می گفت به فکر مصلحت عمومی و اینکه راجبتون چی فکر میکنند نباشید . البته این یه تیکه از ویدئوای که میگم بود و حرفاش کلا راجب یه جیز دیگه بود .اون روز جوگیر شدم و خواستم‌بیام یه چیزایی بنویسم‌که به نظر شماها احتمااا خیلی زیاد خوشایند  نیست . ولی خب نتونستم .  نمی دونم اسمشو بذارم خود سانسوری یا نه . نمی تونم تشخیص بدم خیلی چیزارو نمی گم‌چون از قضاوت دیگران می ترسم یا می ترسم که باعث ناراحتی شون بشم و دلشون رو بشکنم . ناراحت کردن یه نفر آخرین کاریه که دوست انجام بدم . اگه بهای ناچیزی‌مثل نزدن بعضی حرف‌ها و نشون ندادن بعضی علایق داشته باشه مشگلی ندارم باهاش . بگذریم . برگردیم سر وبلاگ . احساس میکنم هر‌کلمه ای که دارم می نویسم اضافه‌ست . احساس می کنم‌ باعث شدم شما وقت‌تون زو با خوندن این‌پست هدر بدین .اما با این وجود دارم می نویسم . دارم فکر میکنم من‌می کدومشونم ، کسی که خودکشی می کنه و شکست میخوره ، و بعدش کلی سخنرانی و فرهنگ سازی می کنه واسه جلو گیری از خودکشی ، یا اونی‌که کلی سخنرانی‌و فرهنگ‌سازی می کنه ولی در نهایت خبر می رسه خودش خودکشی‌کرده و مرده  ؟ نمی دونم . اما می دونم این وبلاگ خیلی شبیه منه . پر از غلط املایی و تایپی و نگارشی .  به یه زبان غالب نوشته شده اما رگه هتی یه زبان دیگه هم‌توش هست . و چند تایی پست رمزدار داره که نمی خواد راجبشون حرف بزنه و خودشم ازشون خجالت می کشه .
 همین دیگه . این نوشتن هم چه فیلمایی که سر آدم در‌نمیاره . نمی دونم دارم این وبلاگو به کدوم‌سمت می برم. شما چی ؟ چه ویژگی هایی نی بینین تو این وبلاگ ؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
محمد ابراهیمی

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۶ خورشید ‌‌‌
لزومی نداره حتما ادبی بنویسیم، خوب بنویسیم یا هسته‌ی اتم بشکافیم. هرجور که راحتی بنویس. حفظ تداوم در نوشتن اما، و البته مطالعه‌ی بیشتر، کم‌کم آدم رو به سمت بهتر نوشتن سوق می‌ده.
پاسخ:
فعلا دارم انواع و اقسام نوشتن رو امتحان می کنم و هر جوری به فکرم‌می رسه و راجب هرچیزی می نویسم :)) . و اینکه ممنون بابت کامنتتون ، اینکه یه نفر کامنت درست حسابی گذاشت واسم متعجبم کرد و البته خوشحال ! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی