MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

پست سی و دوم !

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ب.ظ

من اصلا آدم فوتبالی ای نیستم . اما گاهی اوقات شده که از سر بیکاری بشینم فوتبال نگاه کنم . و آخری باری که بعد مدت ها نشستم و فوتبال نگاه کردم بازی بایرن و رئال بود . من طرفدار بایرن بودم و بازی اول هم تو خونه ی بایرن بود . از اول بازی بایرن بهتر بازی می کرد تا اینکه اگه اشتباه نکنم گل اول رو هم بایرن زد . تا اینکه رئال با اولین موقعیتی که گیرش اومد یه گل زد و مساوی شد . خب مسخره بود که اینقدر راحت گل خورد بایرن اما همچنان می تونست بازی رو ببره . من ادامه بازی رو نگاه نکردم اما بعدا فهمیدم بازی با همون روال ادامه داشته ، یعنی بایرن تیم بهتر بوده و همش حمله می کرده اما رئال با یه موقعیت دیگه یه گل دیگه زده ! و در نهایت با اینکه بایرن بسیار بهتر بازی کرده بود بازی رو دو به یک باخت . بازی برگشت هم همینطور ، بایرن باز هم بهتر بازی می کرد اما گل اول رو زئال زد و بعدش بایزن گل مساوی . گل دوم رو رئال به یه اشتباه مسخره ی دروازه بان بایرن زد و بعدش باز هم بایزن گل مساوی رو زد و بازی دو -دو شد و در نهایت بایرن حذف شد .
چرا دارم اینا رو میگم ؟ میخوام بگم با حسی که بایرنی ها در طول دو تا بازی داشتم به خوبی آشنایی دارم . اینکه شما تیم بهتر میدان هستید اما همه چی از قبیل مصدومیت ، بد شانسی ، اینکه بهترین بازیکنات به مسخره ترین شکل توپ خراب‌کنن و نقاط قوتت تبدیل به نقاط ضعفت بشه همگی دست به دست هم می دن تا با اینکه بهتر بازی می کنی اما همیشه اون تیمی هستی که یه گل عقبی و همیشه واسه مساوی شدن و عقب نبودن باید بجنگی نه واسه ی بردن .
و در نهایت که تیمت می بازه همش رو مخته که اونجا چقدر مسخره اون موقعیت خراب شد ، دروازه بان فازش چی بود ، فلانی چرا مصدوم شد و هزار تا چیز دیگه اما خب فکر نکنم  بازی هیچ بازی ای با این حرفا نتیجش عوض شده باشه .

پ.ن : چند وقت پیش به یکی از قابلیت های این وبلاگ‌پی بردم . اینکه ای پی کسایی که میان وبلاگ رو می خونن ثبت میشه . و واسم جالب بود که یک سری از ای پی ها بودن که همیشه بودن و پست ها رو می خوندن . و اینکه این پست شاید آخرین پست این وبلاگ باشه نمی دونم ، دیگه مخاطبی نداره این وبلاگ . واسه همین میخوام بدونم این ای پی هایی که من می دیوم واقعا کسایی بودن که پیگیر وبلاگ بودن و می خوندن پست ها رو ؟ دوستان اگع هست که پست هارو می خوند خوشحالم یه کامنت واسه آخرین پست احتمالی بذارید ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی