MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

پست سی ام !

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ق.ظ

 توانایی جدیدم تو ربط دادن چیزا به هم‌دیگه گفتم بودم آره ؟ بهتون‌بگم که یه بار تو باشگاه بودم و این سری جدی جدی داشتم پرس سینه می رفتم . تنها هم‌نبودم و دوستم بود که بهم کمک کنه ، و منم از موقعیت استفاده کردم و ست آخر رو تا اونجایی که تونستم سنگین رفتم . ۴ تای اول رو خودم رفتم ، ۴ تای دوم رو با کمک رفتم و رسید به ۲ تای آخر . با خودم گفتم بسه همین قدر ، اما از اونور یه ندایی اومد کل پیشرفتی که قراره بکنی تو همین دوتای آخریه که می خوای نری . منم تنبلیو کنار گذاشتمو در حالی که دوستم داشت می گفت بسه دیگه به زور‌گفتم نه دوتا دیگه . خلاصه که دوتای دیگه رو با بدبختی رفتم . که یهو دیدم دوستم از اونور برگشت گفت ((بسه دیگه بابا چه خبرته ، حتما باید زیر هالتر جون بدی تا بیخیال بشی ؟ همینه دیگه همیشه همع جات درد می کنه )) .منم یه لبخندی زدم و نگاش کردم . گفت خنده داشت ؟ گفتم نه فقط من یه برداشت دیگه ای از حرفت کردم .
می خوام بگم‌مثل من نباشید ، زندگی یه فیلم نیست که اگه هیچ وقت تسلیم نشید آخرش همیشه پیروز می شید. گاهی اوقات هر چی بیشتر زور بزنید ، آخر سر فقط خودتون می مونید با یه بدن پر از آسیب دیدگی . به موقع تسلیم شدن رو یاد بگیرید به عبارتی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی