MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

Claymore

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ
همیشه بر این باور بوده ام که هر اتفاقی که برایم بیفتد یا به هر جایی برسم تقصیر خودم است و خودم باید مسؤلیت زندگی خودم را قبول کنم. اگر روزی معتاد بشوم تقصیر خودم بوده و قهرمان المپیک هم بشوم همین طور. می توانم بگویم بدی این طرز فکر این است که مثل شمشیری دو لبه عمل میکند ، اگر از زندگی خود راضی هستید تبدیل به قهرمان زندگی خود می شوید . اما اگر ماننند من ، اوقات خود را با استرس بیهوده می گذرانید و نقص های زیادی در زندگی خود میبینید ، احتمالا به بزرگترین آنتوگونیست زندگی خود تبدیل خواهید شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی