MyAbsurdThoughts

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

لکه ی نور یا آفتاب؟

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

احساس آن راننده ای را دارم که خواب آلود در حال رانندگی در تاریکی است.  چراغ های ماشنیش را گل  پوشانده است و دقیق نمی داند که کجاست. قبل از اینکه چراغ هایش را گل کامل بپوشاند تابلویی دیده بود که خبر از ورود او به بیابانی تاریک ، صعب العبور  و پر از موجودات خطرناک‌ میداد. در دور ترین نقطه ای که چشم او می بیند ، نوری بسیار ضعیف سو سو میزند و راننده مستقیم به سمت آن نور می راند. بنزین او رو به اتمام است اما او با بی توجهی فقط به جلو حرکت می کند. او دو راه دارد . یکی اینکه همچنان به حرکت خود به سمت نور ادامه دهد و ریسک تمام شدن بنزینش در وسط بیایان را به جان بخرد ، یا اینکه  جایی مناسب پیدا کند و شب را داخل ماشین سر‌کند تا فردا صبح با دید کامل راه را ادامه دهد. اما راننده به این فکر‌می کرد که لکه ی نور را در روشنایی روز گم خواهد کرد و حتی اگر در روشنایی روز راه را پیدا کند و از بیابان خارج شود ، دیگر هرگز فرصت اینکه لکه ی نور را پیدا کند را نحواهد داشت . او در بیابانی گم شده است اما با روشن شدن هوا این گم شدگی حتی بیشتر هم می شود.

اکنون مدتی است که در حال‌حرکت به سمت نور است ، اما نه تنها اصلا نزدیک شده است ، بلکه قطرات آخر بنزینش هم در حال سوختن هستند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی